ارسال آثار هنری و تابلو نقاشی به خارج از کشور

لیست مطالب

ارسال آثار هنری و تابلو نقاشی در ارسال و فریت بار به خارج از کشور، در مقایسه با سایر موارد ارسال بار هوایی از حساسیت خاص و بالایی برخوردار است.
فریت آثار هنری و تابلوهای نقاشی در بسیاری از موارد که هنرمندان قصد شرکت در گالری‌های مطرح جهانی و فروش آثار هنری در خارج از کشور را دارند و یا نمایش برخی آثار هنری ویژه در موزه‌ها انجام می‌شود.

مراحل ارسال آثار هنری و تابلو نقاشی بصورت هوایی

  1. بسته بندی استاندارد و قابل قبول،
  2. تابلوهای نقاشی،
  3. ارسال به فرودگاه امام،
  4. اخذ مجوز خروج گمرک،
  5. ارسال بار به مقصد.

بسته‌بندی آثار هنری جهت ارسال هوایی

ارسال هوایی تابلو های نقاشی و آثار هنری از حساسیت بالایی برخوردار است به همین منظور بسته‌بندی و پکینگ آثار هنری شامل مراحل مختلفی می‌باشد و فرآیندی بسیار حساس و دقیق است چرا که هرگونه خطا در بسته‌بندی تابلو‌های نقاشی و آثار هنری موجب صدمه به مرسوله می‌گردد.

مراحل بسته‌بندی در ارسال هوایی

  • بازدید تابلوها و آثار هنری در محل،
  • بسته‌بندی با جعبه چوبی در صورت نیاز،
  • بسته‌بندی با کارتن و یا پالت بندی،
  • اخذ مجوزهای لازم.

مدارک و مجوزهای مورد نیاز جهت ارسال هوایی آثار هنری

  • پاسپورت فرستنده جهت انجام امور گمرکی،
  • مجوز ارشاد،
  •  معرفی نامه از طرف گالری،
  •  عکس از کارها.

ارسال هوایی آثار هنری و تابلو‌های نقاشی همچون سایر مرسولات نیازمند اخذ مجوزهای لازم و مرتبط می باشد. در ادامه به نمونه‌هایی از آن اشاره می کنیم. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در اخذ مجوزهای لازم جهت ارسال هوایی تابلوهای نقاشی و آثار هنری از کلیه مراجع مربوطه، این شرکت در کنار شما خواهد بود.

نمونه‌های انجام شده ارسال هوایی تابلوها و آثار هنری

شرکت آسمان کارگو ایرانیان این افتخار را دارد تا در طی سالیان متمادی با هنرمندان بسیاری فعالیت داشته و آثار هنری و تابلوهای متعددی را به تمامی نقاط دنیا ارسال نموده است. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از آن را به همراه عکس‌های مربوطه مشاهده نمایید.

بازگرداندن تابلوهای نقاشی و آثار هنری به ایران

در بعضی از موارد که آثار هنری جهت ارائه و نمایش به گالری‌ها یا موزه های خارج از کشور ارسال می‌شود نیاز است تا مجدد به کشور بازگردانده شود. شرکت آسمان کارگو ایرانیان این امکان را دارد تا آثار هنری را در کمال صحت و سلامت به کشور بازگرداند.

ارسال آثار هنری و تابلو نقاشی

ارسال بار به تمام نقاط دنیا

بصورت

هوایی و دریایی