ارسال بار به تمام نقاط دنیا

لیست مطالب

ارسال بار به تمام نقاط دنیا قطعا نیازمند داشتن یک بستر اساسی و تجربه لازم در عرصه بین الملل می‌باشد. جابجایی یک کالا از یک کشور به کشوری دیگر یک کار بسیار پیچیده می‌باشد و می‌بایستی از ترفندها و فنون بسیاری استفاده کرد.

پس اینگونه نیست که براحتی هر شخص و شرکتی بتواند وارد این حیطه کاری شود. شرکت آسمان کارگو ایرانیان برای مشتری‌های قدیمی نامی آشنا و مورد اعتماد است. اگر ما را نمی‌شناسید و قصد آشنایی با ما را دارید کافی است سری به بندر شهید رجایی یا فرودگاه امام بزنید و نام آسمان کارگو ایرانیان را بیاورید.

ارسال بار به امریکا

ارسال بار به امریکا با توجه به روابط بین ایران و آمریکا و تحریم‌های موجود دارای محدودیت‌هایی است. پیش از هرگونه اقدامی باید محتوای مرسوله مورد نظر به طور کامل بررسی کنیم و با قوانین روز مطابقت بدهیم. با توجه به تجارب گذشته، بیشترین مورد بار ارسالی به امریکا از نوع لوازم شخصی می‌باشد.

ممنوعات ارسال بار به امریکا

با توجه به تحریم‌های آمریکا مرسولاتی همچون فرش به منظور تجارت، تولیدات و بارهای صنعتی، پسته، مواد غذایی و انواع بارهای تجاری جزو مرسولاتی است که ارسال آن به آمریکا ممنوع می‌باشد.

نحوه ارسال بار به آمریکا

ارسال بار به امریکا به عنوان یکی از موارد ارسال بار به تمام نقاط دنیا، می‌تواند به صورت هوایی یا دریایی انجام شود. برای انجام این کار، هزینه‌های ارسال و گمرک برای هر یک از موارد کاملا متفاوت می‌باشد.  با توجه به نوع و میزان بار پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از ارسال بار با کارشناسان ما در این زمینه مشورت نمایید.

نمونه هایی از بار ارسالی به آمریکا

در ادامه نمونه‌هایی از مرسوله های ارسال شده به امریکا توسط شرکت آسمان کارگو ایرانیان به استحضار می‌رسد.

ارسال بار به کانادا

از موارد دیگر ارسال بار به تمام نقاط دنیا، ارسال هوایی و دریایی به کانادا به لحاظ مجاورت این کشور با با اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام، می‌باشد. ارسال هوایی بار به کانادا از طریق گمرک فرودگاه امام و بوسیله یکی از ایرلاین‌های معتبر انجام می‌شود و ارسال دریایی بار به کانادا توسط کانتینر و از طریق گمرک شهید رجایی و بوسیله کشتی انجام می‌گیرد.

روزانه تعداد زیادی کانتینر از راه دریا و باکس‌های زیادی نیز از راه هوایی وارد خاک کانادا و شهرهای مختلف آن می‌شوند. به هر حال هر چه که هست ما نیاز‌های مختلفی در یک کشور جدید خواهیم داشت. بسیاری از فروشگاه های ایرانی در شهرهای کانادا برای ارسال بار به شهرهای مختلف کانادا از شرکت آسمان کارگو ایرانیان کمک می‌گیرند.

توصیه می‌کنیم حتما مقاله‌ی درباره ارسال بار به کانادا را مطالعه بفرمایید.

نمونه هایی از موارد ارسالی به کانادا

شرکت آسمان کارگو ایرانیان افتخار دارد در طول سالیان متمادی مرسولات زیادی همچون لوازم شخصی، مواد غذایی، محصولات صنعتی و کشاورزی و… را به کانادا ارسال نماید.

بطور مثال فروشگاه‌های ایرانی ونکوور و تورنتو همواره برای تامین نیاز مشتری‌های ایرانی که به کانادا مهاجرت کرده‌اند، از طریق شرکت آسمان کارگو ایرانیان برای سفارش و ارسال کالا از ایران اقدام می‌کنند.

ارسال بار به استرالیا توسط شرکت آسمان کارگو ایرانیان

یکی دیگر از موارد پر کاربرد در سال‌های اخیر در حوزه ارسال بار به تمام نقاط دنیا، افزایش تقاضا برای ارسال بار به استرالیا است و دلیل آن چیزی نیست جز افزایش مهاجرت به استرالیا.

از آنجا که مهاجران در زمان ترک وطن نمی‌توانند مقدار بار زیادی را با خود حمل نمایند و سقف مجاز حمل بار پایین است، لذا اکثر مهاجران قبل از پرواز برای ارسال کالاهایشان به استرالیا اقدام می‌نمایند. با توجه به محل سکونت ایرانیان در استرالیا (بسته به نوع ویزای مهاجرین) که در همه‌ی نقاط این کشور پراکنده‌اند، ما نیز در آسمان کارگو ایرانیان از طریق دریایی و هوایی ارسال بار به استرالیا و شهرهای مختلف آن از جمله سیدنی، ملبورن، بریزبن، ادلای، پرت و… را انجام می‌دهیم.

تعهد به مشتری

ما در شرکت آسمان کارگو ایرانیان تنها یک بار در ابتدای کار هزینه ارسال بار به کشور مقصد را از مشتری دریافت می‌کنیم و دیگر هزینه‌ای از گیرنده دریافت نمی‌کنیم. ولی هستند بسیاری از شرکتها و واسطه‌ها که در ابتدای کار رقم پایینی برای ارسال بار به شما اعلام می‌کنند ولی در نهایت به بهانه‌های مختلف هزینه‌های گزافی به شما تحمیل می‌کنند و شما هم مجبور به پرداخت آن می‌شوید. چرا که می‌خواهید آسیبی به بارتان وارد نشود و هر چه زودتر بارتان را در کشور مقصد تحویل بگیرید. امیدواریم حواستان باشد و به هر شخص و شرکتی اعتماد نکنید.

ارسال مستقیم بار به تمام نقاط دنیا با حذف واسطه‌ها

در موضوع ارسال بار به تمام نقاط دنیا، همیشه ارزانترین و بهترین راه برای ارسال بار، حذف واسطه‌ها و ارسال مستقیم بار به خارج از کشور است. این حوزه با توجه به پیچیدگی‌های بسیار، مناسب هر شخص و شرکتی نیست که بتواند وارد این حیطه کاری شود.

شرکت آسمان کارگو ایرانیان با سابقه طولانی در عرصه ارسال کالاها به نقاط مختلف جهان، پرچمدار این حوزه خدماتی می‌باشد. ما ادعا می‌کنیم بهترین هستیم. و شما نیز می‌توانید با یک تحقیق ساده به یقین برسید که کار را به کاردان سپرده‌اید. افزایش موج نارضایتی و بی اعتمادی مشتریان در سال‌های اخیر، به خاطر افزایش فعالیت دلال‌ها در امر حمل کالاها به خارج از کشور می‌باشد. آنها با بسته بندی نامناسب و با ایمنی پایین، اطمینان و اعتماد مشتریان را کاهش داده‌اند.

ما در شرکت آسمان کارگوی ایرانیان با تسلط و حوصله به سوالات شما عزیزان در مورد ارسال بار پاسخ خواهیم داد. شما کاملا متوجه خواهید شد که دقیقا کالای شما چگونه و طی چه مراحلی به مقصد خواهد رسید. و اینگونه اعتماد دوطرفه ایجاد خواهد شد. شرط اول اعتماد، شفاف سازی و متعهد بودن است. همانطور که بارها گفته ایم اولین و اساسی ترین اصل ما ایمنی و سلامت کالاهای شماست.

ارسال بار به تمام نقاط دنیا

ارسال بار به تمام نقاط دنیا

بصورت

هوایی و دریایی