ارسال بار به کانادا

ارسال-بار-به-کانادا-آسمان-کارگو-ایرانیان

فهرست مطالب

ارسال بار به کانادا یکی از دغدغه‌های مهاجرین به این کشور است. این سال‌ها با توجه به افزایش نرخ مهاجرت، بسیاری از افراد نگران جابجایی وسایل شخصی خود هستند. به لحاظ مجاورت کشور کانادا با اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام، ارسال کالا به آنجا به دو صورت هوایی و دریایی انجام می‌شود. این مقاله یک راهنمای کامل برای کسانی است که می‌خواهند بار خود را از ایران به کانادا ارسال کنند. در این مقاله، شما با موارد زیر آشنا خواهید شد:

  • روش‌های مختلف ارسال بار و مزایا و معایب هر یک
  • هزینه‌های مربوط به ارسال بار و نحوه محاسبه آن‌ها
  • مراحل ارسال بار
  • نکات و تجربیات مفید در مورد ارسال بار
 

با خواندن این مقاله، شما قادر خواهید بود که به راحتی و با کمترین هزینه و زمان، با کمک شرکت آسمان کارگو ایرانیان بار خود را به دستورالعمل‌های صحیح و قانونی به کانادا ارسال کنید.

روش‌های مختلف ارسال بار به کانادا

برای ارسال بار از ایران به کانادا، شما می‌توانید با توجه به نوع و حجم بارتان از دو روش عمده زیر استفاده کنید:

  • فریت هوایی
  • فریت دریایی

 

هر یک از این روش‌ها دارای شرایط، هزینه‌ها و زمان‌بندی خاص خود هستند. در ادامه، به تفصیل درباره هر یک صحبت خواهیم کرد.

ارسال بار به کانادا هوایی

طبیعتا ارسال بار بصورت هوایی یکی از سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌های ارسال محموله به کانادا می‌باشد. اما سوال مهم اینجاست:

  • آیا این روش از نظر اقتصادی به صرفه هست؟
  • آیا تمام بارها را می‌توان بصورت هوایی ارسال کرد؟
  • و…

 

کشور کانادا در سال‌های اخیر با توجه به شرایط و تسهیلاتی که برای مهاجرین خود فراهم می‌کند، یکی از کشورهای مهاجرپذیر اصلی مخصوصا برای ایرانیان است. مهاجرینی که برای ادامه تحصیل و یا زندگی و یا کاری به این کشور عزیمت می‌کنند. لذا بسیاری از این افراد خواهان جابجایی وسایل شخصی خود از کشور ایران به کشور کانادا هستند. اما این روش یعنی همان فریت هوایی برای بارهای شامل حجم‌ و وزن پایین مناسب است. زیرا هزینه فریت هوایی به کانادا کاملا به وزن و حجم بار بستگی دارد.

شرکت آسمان کارگو ایرانیان به عنوان اولین و تنها نماینده رسمی شرکت های هواپیمایی Air France و KLM در ایران با سال‌ها تجربه در عرصه فریت بار هوایی، ابر آن داشته است که خدمات مطلوب به متقاضیان عزیز ارائه داشته باشد. همچنین این شرکت مفتخر است در طی سالیان متمادی همکاری‌های گسترده و موفق در سطح کشور و در عرصه بین المللی با شرکت‌ها، کارخانه‌ها، موسسات فرهنگی و هنری، موزه‌ها و… در زمینه فریت بار داشته باشد. و هم اکنون از مبداء فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) اقدام به فریت هوایی بار به کانادا می‌نماید.

قبل از انجام هر اقدامی، شرکت آسمان کارگو ایرانیان به شما درباره ارسال بار به کانادا از مسیر هوایی، مشاوره کامل و به صورت رایگان ارائه می‌دهد تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. آنچه که در موضوع فریت هوایی برای متقاضیان  قابل توجه هست، بار با سلامت کامل با بهترین قیمت ارسال بار و در کمترین زمان ممکن به کانادا برسد. این امر توسط تیم حرفه‌ای و با تجربه آسمان کارگو، قابل اجرا خواهد بود. ارسال هوایی بار به کانادا از طریق گمرک فرودگاه امام خمینی و بوسیله یکی از ایرلاین‌های معتبر انجام می‌شود.‌

ارسال بار به کانادا دریایی

یکی دیگر از روش‌های پرکاربرد و ایمن برای ارسال بار به کشور کانادا، از طریق دریا است. حمل و نقل دریایی و جابجایی کالا‌ها بوسیله کشتی از روی دریا، اغلب برای مقاصد بازرگانی انجام می‌شوند. شرکت آسمان کارگو ایرانیان افتخار دارد ایمن ترین سیستم حمل و نقل دریایی کالا به کانادا را از طریق گمرک شهید رجایی و بوسیله کشتی انجام دهد.

حمل و نقل دریایی مهم‌ترین روش مبادلات بین المللی می‌باشد و به دلیل صرفه اقتصادی یکی از مناسب‌ترین روش‌های حمل کالا می‌باشد. برای انجام این کار، کشتی‌های کانتینربر برای حمل کانتینرهای فولادی در بنادر وجود دارند که پس از اخذ مجوزات قانونی از گمرک کشور ایران، به سمت کانادا حرکت می‌کنند.

از مزیت‌های دیگر ارسال بار به کانادا دریایی این است که ایمنی بار داخل آن تامین می‌شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد. لذا علاوه بر مقاصد بازرگانی، بارهای شخصی همچون مبلمان و… از طریق فریت دریایی امکان پذیر است.

مراحل ارسال بار چست؟

ارسال بار به این کشور مهاجرپذیر شامل مراحل مختلفی است که در ادامه به آن اشاره می شود:

  • بسته بندی بار،
  • حمل تا پایانه دریایی یا هوایی،
  • تهیه لیست از اقلام ارسالی،
  • سم پاشی بار و صدور گواهی معتبر،
  • انجام امور گمرکی،
  • تحویل بار به گمرک،
  • ارسال بار به کانادا،
  • ترخیص بار از گمرک مقصد و انجام امور گمرکی. (با توجه به مفاد قرارداد توسط شرکت آسمان کارگو یا صاحب بار انجام می‌شود)،
  • ارسال بار به درب منزل. (با توجه به مفاد قرارداد توسط شرکت آسمان کارگو یا صاحب بار انجام می‌شود).

 

حمل و نقل دریایی مهم‌ترین روش مبادلات بین المللی می‌باشد و به دلیل صرفه اقتصادی یکی از مناسب‌ترین روش‌های حمل کالا می‌باشد. برای انجام این کار، کشتی‌های کانتینربر برای حمل کانتینرهای فولادی در بنادر وجود دارند که پس از اخذ مجوزات قانونی از گمرک کشور ایران، به سمت کانادا حرکت می‌کنند.

از مزیت‌های دیگر ارسال بار از روش دریایی این است که ایمنی بار داخل آن تامین می‌شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می‌باشد. لذا علاوه بر مقاصد بازرگانی، بارهای شخصی همچون مبلمان و… از طریق فریت دریایی امکان پذیر است.

چه نوع باری را می‌توان به کانادا ارسال کرد؟

با توجه به تجربه چندین ساله می‌توان گفت هدف از ارسال بار به کانادا می‌تواند حمل بار شخصی یا تجاری باشد. بارهای شخصی از لوازم خانه و زندگی گرفته تا حیوان خانگی و بارهای تجاری می‌تواند انواع مواد خوراکی و یا لوازم مختلف با موضوعیت تجاری و بازرگانی باشد.

در سال های اخیر کشور کانادا مقصد اصلی مهاجران ایرانی قرار گرفته است. مهاجرت به کانادا با اهداف مختلفی از جمله تحصیل، شغل بهتر، زندگی بهتر، تفریح لذت بخش‌تر، آزادی بیشتر و… صورت می‌گیرد.

به هر حال هر چه که هست ما نیازهای مختلفی در یک کشور جدید خواهیم داشت و بر اساس افزایش میزان مهاجرت ایرانیان به کشور کانادا نیاز به حمل کالا به کشور کانادا بسیار افزایش یافته است. بسیاری از فروشگاه‌های ایرانی در شهرهای کانادا برای ارسال بار به شهرهای مختلف کانادا از آسمان کارگو ایرانیان کمک می‌گیرند.

هزینه ارسال بار به کانادا چقدر است؟

نمی‌توان به این سوال پاسخ مشخصی داد. زیرا قیمت جابجایی بار به مقصد کانادا به عوامل و شرایط بسیاری در کشور ایران و کانادا بستگی دارد. اما می توان از زاویه دیگری به این سوال پاسخ داد. پس بیاییم درباره عواملی که بر هزینه جابجایی وسایل تاثیر دارند صحبت کنیم.

عوامل موثر بر قیمت ارسال بار

تعیین کردن یک قیمت مشخص برای ارسال بار به یک کشور دیگر مثل کانادا به خاطر تنوع کالا و قوانین متعدد موجود، بسیار دشوار است. لذا می‌توان به موارد زیر به عنوان عوامل تعیین کننده هزینه ارسال بار اشاره کنیم:

  • هزینه بسته بندی بار
  • هزینه صندوق چوبی برای بارهای خاص و شکستنی حساس
  • هزینه کارگر و کامیون جهت حمل بار از منزل تا انبار فرودگاه
  • هزینه گمرکی بار
  • میزان وزن و حجم بار
  • نوع فریت هوایی یا دریایی
  • هزینه ترخیص بار از گمرک کانادا و تحویل درب منزل
  • هزینه بیمه بار
  • هزینه مالیات
  • نصف هزینه بازرسی دولت کانادا و گمرک آن کشور (در صورت انجام)

جمع بندی

ارسال بار به کانادا از ایران به دو طریق هوایی و دریایی انجام می‌پذیرد. روزانه تعداد زیادی کانتینر از راه دریا و باکس‌های زیادی نیز از راه هوایی وارد خاک کانادا و شهرهای مختلف آن می شوند. شرکت آسمان کارگو با مشاوره دقیق و اصولی به شما کمک خواهد کرد که بار شما به سلامت و با کمترین هزینه به کانادا ارسال شود.

اگر بار شما به صورت هوایی به کانادا ارسال شود، صاحب بار خود باید به قسمت گمرکی فرودگاه مراجعه کرده و بار خود را ترخیص کند. اما اگر بار بصورت دریایی به کانادا ارسال کنیم، خود شرکت آسمان کارگو ایرانیان کانتینر خود را از گمرک کانادا ترخیص و روانه انبار خود در تورنتو می‌کند. سپس از تورنتو به مقصد مورد نظر ارسال می‌کند.

این مقاله را بصورت صوتی گوش دهید

اشتراک گذاری این مقاله در:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ارسال بار به کانادا

بصورت

دریایــی

نوشته‌های پر بازدید

دریافت آخرین اخبار

در خبرنامه شرکت آسمان کارگو ایرانیان عضو شوید

خبرنامه‌ای بدون هرزنامه، که فقط شامل آخرین اخبار، خدمات جدید، مقالات و بروزرسانی‌ها می باشد.

بیشتر بدانید

مطالب دیگر ...

هزینه ارسال بار به کانادا-آسمان کارگو ایرانیان
مقالات
تیم مدیریت

هزینه ارسال بار به کانادا

هزینه ارسال بار به کانادا یکی از بزرگترین دغدغه‌های مسافران در کشور ما هست. کلا موضوع ارسال بار یک فرآیند مهم و موشکافانه است که

ادامه مطلب »